Başvuru esnasında belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya aşağıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
T.C.
BESNİ KAYMAKAMLIĞI
MEHMET SADIK PACCI ANAOKULU HİZMET STANDARTLARI
SIRA NO |
HİZMET ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMET SORUMLUSU |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Ön Kayıt Başvurularının Alınması |
Başvuru ve İnceleme Formu(Okuldan alınacak) |
Okul Müdürü Kayıt Komisyonu |
30 Dakika |
2 |
Öğrenci Kayıtları |
1-2 Adet Kayıt Sözleşmesi(Okuldan alınacak) 2-Kayıt Formu (Okuldan alınacak) 3-4 adet fotoğraf 4-Aşı kartının fotokopisi 5-*Ücretsiz başvurularda yukarıda belirtilen belgelere ek olarak inceleme formu ve dilekçe alınmaktadır. 6-*Eylül ayı ücret dekontu |
Okul Müdürü Kayıt Komisyonu |
30 dakika |
3 |
Öğrenci Nakilleri |
Veli dilekçesi, e-okuldan nakil işlemi |
Okul Müdürü Memur |
10 dakika |
4 |
Öğrenci İşlemleri |
Öğrenci velisinin başvurusu, öğrenim belgesi, hasta sevk, izin vb. işler |
Okul Müdürü Sınıf Öğretmeni |
10 dakika |
5 |
Öğrencilerin RAM yöneltilmesi |
Öğretmen -veli dilekçesi, öğrenci gönderme öncesi gözlem ve gelişim bilgileri formunun doldurulması |
Okul Müdürü Sınıf Öğretmeni |
1 Saat |
6 |
Disiplin İşlemleri |
Şikâyette bulunan kişinin yazılı dilekçesi |
Okul Müdürü |
1 gün |
7 |
Aile Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitim Hakkında Ebeveyn Bilgilendirme |
Bilgi alınmak istenen konuyu belirten aile eğitimi ihtiyaç belirleme tablosu |
Okul Müdürü Tüm Öğretmenler |
30 dakika |
8 |
Yemek Listesi Hazırlanması |
Önceki ayların yemek listeleri/ okul öncesi dönemde çocukların besin ihtiyaçlarını gösteren tablo |
Okul Müdürü Tüm Öğretmenler |
1 Gün |
9 |
Öğrenci Gelişim Raporlarının Hazırlanması/ Katılım Belgesi/Öğrenci Kayıt İşlemleri |
M.E.B belirtilen tarihlerde girişlerin yapılarak, çıktıların alınması |
Okul Müdürü Öğretmenler |
Bakanlıkça belirtilen tarihlerde |
10 |
Mebbis |
Personelin başvurusu ve onayı |
Okul Müdürü Müd. Yard. |
15 dakika |
11 |
Özlük hakları |
Doğum yardımı, eş, çocuk yardımı, vb . yazılı beyanname |
Okul Müdürü
Müd. Yard. |
30dakika |
12 |
Hastalık Raporlarının İzne Çevrilmesi |
Hastalık raporu, dilekçe (İzin Onay Belgesi) |
Okul Müdürü Müd. Yard. |
15 dakika |
13 |
Mazeret ve Yıllık İzin İstemi |
Mazeret ve yıllık izini gösterir belge (Personel İzin Yönetmeliğine uygun izin onay belgesi) |
Okul Müdürü Müd.Yard. |
15 dakika |
14 |
Hizmet veya Malzeme Alımı |
Teknik Şartname ve Teklif Mektubu |
İhale Komisyonu |
4 gün |
15 |
Gelen Giden Yazışmalar |
|
Okul Müdürü Müd.Yard. |
1 saat |
16 |
Taşınır Mal İşlemleri |
Taşınır Talep Formu |
Okul Müdürü Müd.Yard |
Yıl boyunca |
17 |
Ödemeler |
Fatura (Su, Elektrik, Telefon vb.) |
Okul Müdürü Müd.Yard. |
Yıl boyunca |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri |
:M.Sadık Paccı Anaokulu Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri |
: İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
İsim |
:Mehmet KATILMIŞ |
İsim |
: Mehmet DEMİREL |
Unvan |
:Okul Müdürü |
Unvan |
: İlçe Milli Eğitim Müdürü |
Adres |
: Pınarbaşı Mah. TOKİ Sokak No 3-A
|
Adres |
: Atatürk Caddesi Besni/ ADIYAMAN |
|
Besni/ ADIYAMAN |
|
|
Telefon |
: 04163110569 |
Telefon |
: 0(416)3181901 |
Faks |
: 04163110569 |
Faks |
: 0(416)3182055 |
E-posta |
E-posta |